6.7 Обладнання для дозування й формування виробів

 

Перед початком роботи машини перевіряють правильність зачеплення зубчастих, ланцюгових і клиноремінних передач; наявність змащення в редукторі й маслянках, сторонніх предметів у завантажувальному бункері; взаємодію всіх передач прокручуванням клинового ременя від руки. Перед початком роботи шприца зовнішню поверхню вала цівки й внутрішню поверхню втулки змазують тваринним жиром.

При випробовуванні машини на холостому ходу всі механізми повинні працювати плавно, без посилених вібрацій і поштовхів, нагрів підшипників не повинен перевищувати 50 ºС.

На цівки надягають оболонки й натисканням на педаль включають шприц у роботу.

Особливу увагу приділяють стану сальникових вузлів. При виявленні течі фаршевих соків або змащення підтягують відповідні грундбукси.

У процесі експлуатації шприців марок ФШ 2-ЛМ і ФША періодично перевіряють щільність бункера з корпусом робочих шнеків; вакуумної головки; посадки гумових сполучних трубок на штуцерах; сальника вакуумної головки; робочих шнеків у сальниках редукторів, а також стан усмоктувального трубопроводу вакуумної системи.

З метою виключення підсмоктування повітря з атмосфери через фарш рівень фаршу в бункері необхідно підтримувати не менше 150...200 мм від робочих шнеків.

Нещільність з'єднань (підсмоктування повітря) можна встановити на слух або за допомогою запаленого сірника, який підносять до місця передбачуваного підсмоктування повітря. Після виявлення місця підсмоктування необхідно поліпшити ущільнення шляхом підтяжки кріпильних болтів або заміни прокладок.

У випадку виявлення втрат вакууму в результаті підсмоктування повітря через сальники редукторів заміняють сальники. Масло індустріальне-20 у масляному бачку заміняють один раз в 6 місяців.