6.3 Шпигорізки

 

Перед початком роботи необхідно перевірити наявність і рівень масла в системі, відсутність сторонніх предметів у секціях короба й правильне його положення (до упора в одному із крайніх положень), а також правильність напрямку обертання ножового вала, попередньо знявши рамки й серпоподібний ніж (якщо дивитися з боку рамок, вал повинен обертатися проти годинникової стрілки), пустити машину без навантаження й дати їй попрацювати 10 хв. для заповнення гідросистеми маслом.

Зупинивши машину, поставити змазані харчовим жиром потрібні (по розміру кубика) ножові рамки й серпоподібний ніж на місце. Переконатися у відсутності сторонніх шумів і стукотів.

При експлуатації машини періодично перевіряють якість масла й стан фільтра на чистоту. У випадку забруднення масла його заміняють свіжим. Заміну масла й чищення фільтра роблять не рідше чим через 6 місяців. Заливають масло індустріальне-30 або індустріальне-45 тільки через густу латунну сітку або інший фільтр, заповнюючи масляний відсік до половини скла нижнього вікна. Фільтр промивають чистим гасом.

При знаходженні циліндра в крайньому задньому положенні тиск у гідросистемі повинен бути не більше 1 МПа.

image085.gif

Рисунок 6.3.1 – Фото шпигорізка MHS

 

Шпик слід нарізати смужками, відповідними до найбільшого заповнення бункера.

Працювати тільки на добре заточених ножах. Перед завантаженням у бункер солоне сало необхідне ретельно очистити від кристалів солі, з метою запобігання швидкому затупленню ножів.

З ножових рамок і з лотка періодично забирають забруднений натертий шпик щоб уникнути його потрапляння в здрібнений продукт.

Вчасно роблять профілактичні огляди машини й електрообладнання машини. Підтримують нормальний рівень і чистоту масла в гідросистемі.

Після зміни машину миють гарячою водою й витирають насухо. Нефарбовані робочі місця по сухій поверхні змазують несолоним харчовим жиром.