6.3 Шпигорізки
Перед початком роботи необхідно перевірити наявність і рівень масла в
системі, відсутність сторонніх предметів у секціях короба й правильне його
положення (до упора в одному із крайніх положень), а також правильність напрямку
обертання ножового вала, попередньо знявши рамки й серпоподібний ніж (якщо дивитися з боку
рамок, вал повинен обертатися проти годинникової стрілки), пустити машину без
навантаження й дати їй попрацювати 10 хв. для заповнення гідросистеми
маслом.
Зупинивши машину, поставити змазані харчовим жиром потрібні (по розміру
кубика) ножові рамки й серпоподібний ніж на місце. Переконатися у відсутності
сторонніх шумів і стукотів.
При експлуатації машини періодично перевіряють якість масла й стан
фільтра на чистоту. У випадку забруднення масла його заміняють свіжим. Заміну
масла й чищення фільтра роблять не рідше чим через 6 місяців. Заливають масло
індустріальне-30 або індустріальне-45 тільки через густу латунну сітку або інший
фільтр, заповнюючи масляний відсік до половини скла нижнього вікна. Фільтр
промивають чистим гасом.
При знаходженні циліндра в крайньому задньому положенні тиск у гідросистемі повинен бути не більше 1 МПа.
Рисунок
6.3.1 – Фото шпигорізка MHS
Шпик слід нарізати смужками, відповідними до найбільшого заповнення
бункера.
Працювати тільки на добре заточених ножах. Перед завантаженням у бункер
солоне сало необхідне ретельно очистити від кристалів солі, з метою запобігання
швидкому затупленню ножів.
З ножових рамок і з лотка періодично забирають забруднений натертий шпик
щоб уникнути його потрапляння в здрібнений продукт.
Вчасно роблять профілактичні огляди машини й електрообладнання машини.
Підтримують нормальний рівень і чистоту масла в
гідросистемі.
Після зміни машину миють гарячою водою й витирають насухо. Нефарбовані
робочі місця по сухій поверхні змазують несолоним харчовим
жиром.