Page 10 - МНД_ЛЗ
P. 10

2.4.3 Вказати основні напрямки маркетингової діяльності уніве-

            рситету в напрямку пропагування наукових розробок його співробіт-

            ників.

                   2.4.4 Назвати основні наукові школи Таврійського ДАТУ імені

            Дмитра Моторного.

                   2.4.5 Назвати основні шляхи залучення здобувачів вищої освіти

            та молодих вчених університету до науко-дослідної діяльності.

                                                                                              Додаток 1

                                                  КОНЦЕПЦІЯ

                        інноваційного розвитку ТДАТУ на 2016-2021 роки

                РОЗДІЛ 3.5. НАУКОВА І НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

                   Основною  метою  удосконалення  науково-дослідної,  дослідно-

            конструкторської та інноваційної діяльності в Таврійському держав-

            ному агротехнологічному університеті є створення сприятливого ін-

            ституційного  середовища  для  розроблення  конкурентоспроможної

            наукової продукції і підготовки висококваліфікованих фахівців шля-

            хом забезпечення правових, економічних і організаційних умов у на-

            прямку  активізації  наукової  діяльності  і  поглиблення  її  інтеграції  з

            виробничими і навчальним процесами.

                   Основні  завдання  університету  у  напрямку  досягнення  постав-

            леної мети:

                    – удосконалення фінансування наукових досліджень;

                    –  оновлення  матеріально-технічної  бази  науково-дослідних  ін-

                      ститутів;

                    –  удосконалення  методики  вибору  пріоритетних  напрямів  нау-

                      кової діяльності лабораторій науково-дослідних інститутів;

                    – підвищення ефективності використання наукового потенціалу

                      співробітників університету;

                    –  удосконалення  маркетингу  власних  наукових  розробок  у

                      регіоні;




                                                           10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15