Page 179 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 179

179

                                                -1
            0,35/0,75 = 0,47 с. При  = 3 с  вказане запізнення дорівнює 0,23 с.
                                                                                                      с -1
               0,6                                                 Ф    0    0,5    1   1,5    2    2,5    3
                            1                                     -180

                                                                                    1
               0,4
                                                                  -200

                                                   2
               0,2                                                -220
              А
                                                                  -240
                 0                                              град.               2
                    0    0,5     1     1,5    2     2,5  с -1   3
                                                                 -260

             Рис.3.11 – Амплітудні (А) та фазові (Ф) частотні характеристики  курсового кута
                          енергетичного модуля при відпрацюванні керуючого впливу
                            з різною швидкістю руху МТА (Vo): 1 – 2 м/с;  2 ‒ 5 м/с.


                   Із  приведено  вище аналізу  отримуємо  два  альтернативних  висновки.  Пер-
            ший полягає в тому, що задля покращення керованості блоково-модульного агре-
            гату збільшення швидкості його транспортного руху має супроводжуватися збі-
            льшенням інтенсивності впливу на керовані колеса (через рульове колесо).
                   Суть другого висновку полягає в протилежному: при збільшенні Vо інтен-
            сивність впливу на керовані колеса МЕЗ повинна бути якомога меншою. Врахо-
            вуючи постулат, викладений на початку даного параграфу, визначальним прийма-
            ємо саме цей результат.
                   Із коефіцієнтів опору уводу лише k  здійснює більш-менш відчутний вплив
                                                               а
            на керованість руху блоково-модульного агрегату. І то лише стосовно АЧХ. В ре-
            зультаті математичного моделювання встановлено, що зі збільшенням k  від 10 до
                                                                                                   а
            50 кН/рад. ці характеристики покращуються (рис. 3.12).

                                       0,8
                                       А            3
                                       0,6
                                                                       2

                                       0,4

                                                                    1
                                       0,2


                                         0
                                            0     0,5    1     1,5    2     2,5  с -1   3
                                                           

              Рис. 3.12 – Амплітудні частотні характеристики  курсового кута енергетичного
                    модуля при відпрацюванні керуючого впливу при різних них зачинах
                              коефіцієнта опору уводу шин передніх коліс ЕМ (К ):
                                                                                            а
                                  1 – 10 кН/рад.;   2 – 30 кН/рад.;    3 – 50 кН/рад
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184