Page 162 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 162

162

                                                              Sк
                                                Rк  = 

                                                       2··(N ‒ 1)
                   Кутову швидкість обертання ведучого колеса знаходили із відомого виразу:
                                                         = n /30
                                                         к
                                                                к
                   В свою чергу, параметр n  визначали так:
                                                  к
                                                               N  ‒1
                                                              іс
                                                       n  = ——— ,
                                                        к
                                                              2∙t іс
                   де      N  – загальне прийняте до аналізу число імпульсів, отриманих від
                             іс
                                  датчика обертів ведучого колеса трактора.
                   З  урахуванням  цього  остаточно  отримували  вираз,  який  використовували
            для розрахунку дійсної (робочої) швидкості руху жниварно-лущильного МТА:
                                                               SкN  -1
                                                                  іс
                                                Vp  =                                             (2.1)

                                                             120·t ·(N ‒ 1)
                                                                іс
                   Дійсну швидкість робочого ходу жниварно-лущильного агрегату (Vрд), ро-
            зраховану за формулою Vрд = 100/t, порівнювали з тією значиною цього парамет-
            ра, яку встановлювали із залежності (2.1), і на основі цього оцінювали похибку
            при визначенні  величини Vр.
                   Під час проведення лабораторно - польових досліджень за аналогічною ме-
            тодикою визначали швидкість руху (V ) та оберти ведучого колеса (n ) трактора
                                                            x
                                                                                                  x
            при здійсненні агрегатом холостого проходу на тій же передачі, що й при вико-
            нанні ним технологічного процесу. Отримані дані використовували для розрахун-
            ку буксування рушіїв трактора під час його роботи у складі жниварно - лущиль-
            ного агрегату:
                                                              n    V p
                                                               x
                                                       = 1‒   .
                                                              n     V x
                                                               к
                   Погодинні  витрати  палива  жниварно-лущильним  агрегатом  (Gп,  кг/год.)
            розраховували, використовуючи наступний вираз:
                                                           (n  – n )g 
                                                                           п
                                                                  вих
                                                            вх
                                                                        o
                                               Gп = 3,6,
                                                                    t
                   де      n  ‒ кількість імпульсів лічильника СБ-100М, який фіксував подачу
                            вх
                                          палива до паливного насосу;
                           n вих  ‒ кількість імпульсів лічильника СБ-100М, який фіксував подачу
                                          палива до паливного бака;
                                                                                                 3
                           g – об’єм одного імпульсу витратоміра палива ИП-151, см ;
                            o
                                                          3
                            – щільність палива, г/см ;
                            п
                           t  ‒ тривалість досліду, с.
                   Для реалізацій таких параметрів, як ширина валка, висота стерні, глибина
            обробітку ґрунту у міжвалковому просторі, ширина задискованої смуги ґрунту у
            міжвалковому просторі, ширина не задискованої смуги, на якій розташований ва-
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167