Page 162 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 162
162
Sк
Rк =
2··(N ‒ 1)
Кутову швидкість обертання ведучого колеса знаходили із відомого виразу:
= n /30
к
к
В свою чергу, параметр n визначали так:
к
N ‒1
іс
n = ——— ,
к
2∙t іс
де N – загальне прийняте до аналізу число імпульсів, отриманих від
іс
датчика обертів ведучого колеса трактора.
З урахуванням цього остаточно отримували вираз, який використовували
для розрахунку дійсної (робочої) швидкості руху жниварно-лущильного МТА:
SкN -1
іс
Vp = (2.1)
120·t ·(N ‒ 1)
іс
Дійсну швидкість робочого ходу жниварно-лущильного агрегату (Vрд), ро-
зраховану за формулою Vрд = 100/t, порівнювали з тією значиною цього парамет-
ра, яку встановлювали із залежності (2.1), і на основі цього оцінювали похибку
при визначенні величини Vр.
Під час проведення лабораторно - польових досліджень за аналогічною ме-
тодикою визначали швидкість руху (V ) та оберти ведучого колеса (n ) трактора
x
x
при здійсненні агрегатом холостого проходу на тій же передачі, що й при вико-
нанні ним технологічного процесу. Отримані дані використовували для розрахун-
ку буксування рушіїв трактора під час його роботи у складі жниварно - лущиль-
ного агрегату:
n V p
x
= 1‒ .
n V x
к
Погодинні витрати палива жниварно-лущильним агрегатом (Gп, кг/год.)
розраховували, використовуючи наступний вираз:
(n – n )g
п
вих
вх
o
Gп = 3,6,
t
де n ‒ кількість імпульсів лічильника СБ-100М, який фіксував подачу
вх
палива до паливного насосу;
n вих ‒ кількість імпульсів лічильника СБ-100М, який фіксував подачу
палива до паливного бака;
3
g – об’єм одного імпульсу витратоміра палива ИП-151, см ;
o
3
– щільність палива, г/см ;
п
t ‒ тривалість досліду, с.
Для реалізацій таких параметрів, як ширина валка, висота стерні, глибина
обробітку ґрунту у міжвалковому просторі, ширина задискованої смуги ґрунту у
міжвалковому просторі, ширина не задискованої смуги, на якій розташований ва-