Page 149 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 149

149

                   Наявність потенційних переваг орних МТА за схемою «push-pull» створює
            передумови для проведення досліджень, метою яких є зменшення питомих витрат
            палива та підвищення техніко-економічних показників роботи орного МТА з пе-
            реднім і заднім навісними плугами шляхом обґрунтування його схеми та констру-
            ктивних параметрів.
                   В основу досягнення поставленої мети покладено перевірку сформульованої
            нами робочої гіпотези, суть якої полягає в наступному: збільшення зчіпної маси
            трактора за рахунок використання фронтального плуга може забезпечити збі-
            льшення  ширини  захвату  орного  агрегату  за  схемою  «push-pull»  принаймні  на
            ширину захвату одного корпусу у порівнянні з машинно-тракторним агрегатом з
            одним лише задньонавісним плугом.
                   При цьому слід враховувати, що переваги орних агрегатів за схемою «push-
            pull» можуть  бути  практично реалізовані  лише  за умови правильного  вибору  їх
            схеми, конструктивних параметрів та режимів роботи. Для успішного вирішення
            цієї задачі необхідно:
                   -  визначити вплив конструктивних параметрів переднього навісного меха-
                       нізму трактора та фронтального плуга на стійкість руху орного знаряддя
                       після заглиблення у грунт;
                   -  розробити математичну модель руху орного машинно-тракторного агре-
                       гату за схемою «push-pull» у горизонтальній площині і на її основі оціни-
                       ти схеми приєднання фронтального плуга до трактора та параметрів аг-
                       регату на стійкість його руху;
                   -  оцінити вплив схеми і параметрів орного агрегату за схемою «push-pull»
                       на його тягово-енергетичні показники;
                   -  провести експлуатаційно-технологічну оцінку орного агрегату із фронта-
                       льним плугом;
                   -  розробити науково-обґрунтовані рекомендації з вибору схеми та параме-
                       трів орного МТА за схемою «push-pull».
                   В процесі розв’язку поставлених задач слід мати на увазі наступні поперед-
            ньо проаналізовані і сформульовані вимоги до орного агрегату за схемою «push-
            pull» на базі трактора серії ХТЗ-160:
                   -  при  роботі  в  агрегаті  з  переднім  та  заднім  навісними  плугами  трактор
                       ХТЗ-160 повинен рухатися колесами правого борту в борозні;
                   -  опорне колесо фронтального плуга в процесі роботи агрегату переміщу-
                       ється поза борозною.
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154