Page 153 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
        P. 153
     153
                                                          ЗМІСТ
                   ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
                   1 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
                   2 МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  6
                   3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
                   3.1. Вплив лущення міжвалкового простору та режиму руху
                          збирального агрегату на динаміку зміни вологості ґрунту. . . . . . . 18
                   3.2. Вплив схеми і режиму руху жниварко-лущильного агрегату
                          на якісні показники його роботи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
                   3.3. Експлуатаційно-технологічна оцінка роботи
                          жниварко-лущильного агрегату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
                    3.4. Вплив параметрів з’єднання модулів МЕЗ на стійкість
                           транспортного переміщення блоково-модульного МТА. . . . . . . . 26
                   3.5. Оцінка керованості блоково-модульного агрегату в режимі
                          транспортного руху. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
                   ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
                   ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .35
                   ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36





