Page 153 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 153
153
ЗМІСТ
ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
1 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
2 МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
3.1. Вплив лущення міжвалкового простору та режиму руху
збирального агрегату на динаміку зміни вологості ґрунту. . . . . . . 18
3.2. Вплив схеми і режиму руху жниварко-лущильного агрегату
на якісні показники його роботи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
3.3. Експлуатаційно-технологічна оцінка роботи
жниварко-лущильного агрегату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
3.4. Вплив параметрів з’єднання модулів МЕЗ на стійкість
транспортного переміщення блоково-модульного МТА. . . . . . . . 26
3.5. Оцінка керованості блоково-модульного агрегату в режимі
транспортного руху. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .35
ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36