Page 153 - МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
P. 153

153



                                                          ЗМІСТ


                   ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

                   1 ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6

                   2 МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  6

                   3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18

                   3.1. Вплив лущення міжвалкового простору та режиму руху
                          збирального агрегату на динаміку зміни вологості ґрунту. . . . . . . 18

                   3.2. Вплив схеми і режиму руху жниварко-лущильного агрегату
                          на якісні показники його роботи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

                   3.3. Експлуатаційно-технологічна оцінка роботи
                          жниварко-лущильного агрегату. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25

                    3.4. Вплив параметрів з’єднання модулів МЕЗ на стійкість
                           транспортного переміщення блоково-модульного МТА. . . . . . . . 26

                   3.5. Оцінка керованості блоково-модульного агрегату в режимі
                          транспортного руху. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30

                   ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

                   ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .35

                   ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158