Page 56 - МНД_ПЗ
P. 56
При заповненні строчок 3-34 студенти з допомогою викладача
використовують необхідні довідникові дані, які запозичують із відпо-
відних літературних джерел, мережі Internet, прайсів та рекламних
матеріалів фірм-виробників сільськогосподарської техніки тощо.
Окрему увагу слід приділити обґрунтованому визначенню пока-
зника Еяк річного економічного ефекту, одержаного за рахунок змі-
ни кількості та якості продукції в результаті експлуатації нової ма-
шини, грн. На перший погляд природа (суть) цього показника може
бути не очевидною. Водночас, вона вкрай важлива, оскільки факт її
установлення дозволяє отримати більш об’єктивну оцінку техніко-
економічної ефективності того чи іншого технічного рішення.
При виборі обслуговуючого машинно-тракторний агрегат пер-
соналу слід виходити із мінімальної його потреби.
2.3. Структура звіту з лабораторної роботи
Структура звіту з даної лабораторної роботи має бути такою:
1) Склади порівнюваних МТА.
2) Продуктивність роботи МТА, га/год: змінна, експлуатаційна.
3) Питомі витрати пального, кг/га.
4) Витрати праці, люд.·год/га.
5) Експлуатаційні витрати, грн/га /
6) Інвестиційні вкладення, грн/га.
7) Сукупні витрати, грн/га.
8) Економічний ефект.
Студент має пояснити причини отримання річного економічного
ефекту, а також дати аналіз випливу відповідних чинників на його
(ефекту) величину. Особливо предметно слід сформувати можливі
потенційні шляхи підвищення річного економічного ефекту від за-
стосування нового машинно-тракторного агрегату.
56