Page 56 - МНД_ПЗ
P. 56

При  заповненні  строчок  3-34  студенти  з  допомогою  викладача

            використовують необхідні довідникові дані, які запозичують із відпо-

            відних  літературних  джерел,  мережі  Internet,  прайсів  та  рекламних

            матеріалів фірм-виробників сільськогосподарської техніки тощо.

                   Окрему увагу слід приділити обґрунтованому визначенню пока-

            зника Еяк  річного економічного ефекту, одержаного за рахунок змі-

            ни  кількості  та  якості  продукції  в  результаті  експлуатації  нової  ма-

            шини, грн. На перший погляд природа (суть) цього показника може

            бути не очевидною. Водночас, вона вкрай важлива, оскільки факт її

            установлення  дозволяє  отримати  більш  об’єктивну  оцінку  техніко-

            економічної ефективності того чи іншого технічного рішення.

                   При  виборі  обслуговуючого  машинно-тракторний  агрегат  пер-

            соналу слід виходити із мінімальної його потреби.



                   2.3. Структура звіту з лабораторної роботи



                   Структура звіту з даної лабораторної роботи має бути такою:

                   1) Склади порівнюваних МТА.

                   2) Продуктивність роботи МТА, га/год: змінна, експлуатаційна.

                   3) Питомі витрати пального, кг/га.

                   4) Витрати праці, люд.·год/га.

                   5) Експлуатаційні витрати, грн/га /

                   6) Інвестиційні вкладення, грн/га.

                   7) Сукупні витрати, грн/га.

                   8) Економічний ефект.

                   Студент має пояснити причини отримання річного економічного

            ефекту,  а  також  дати  аналіз  випливу  відповідних  чинників  на  його

            (ефекту)  величину.  Особливо  предметно  слід  сформувати  можливі

            потенційні  шляхи  підвищення  річного  економічного  ефекту  від  за-

            стосування нового машинно-тракторного агрегату.


                                                           56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61