Page 6 - ЕБМ
P. 6
потужності не- обладнану
ної частини енергетичного засобу (або агрегату) і зменшувати масу
сунутими до неї вимогами, не вступаючи в протиріччя з іншою і не
Теоретично можна необмежено збільшувати масу технологіч-
підвищенні частину,
погіршуючи, а покращуючи загальні показники МТА.
одночасному двигуна. В створенні тягового зусилля буде приймати участь маса технологічну обхідною кількістю коліс з приводом від “легкого”, але потужного Таким чином, у відповідності з тягово-енергетичною концеп- цією розвитку (друга логіста, див. рис.1) маса останнього повинна зменшуватися, а його енергонасиченість - збільшуватися. Але таку тенденцію неможливо реалізувати в рамці існуючої тягової конце- пції ЕЗ, оскільки для цього потріб
при включаючи
частини ватися третьою логістою (рис.1).
енергетичної агрегату, всього енергетичного модуля. шення (1). варіанті.
(1)
енергетичної
го експлуатаційна маса пов’язані жорсткою параметричною залеж-
Таким чином, потужність двигуна енергетичного засобу і йо-
- стаціонарний енергетичний засіб.
- тягово
Ne/Мт = const. Рисунок 1 - Основні концепції розвитку енергетичних засобів: (———) - тягова; ( ) - тягово-енергетична; (. . . . . . .) - енергетична; ТС - тяговий засіб; ТЭС- тягово- Різні ділянки логісти відображають стан розвитку даної кон- цепції енергетичного засобу. Відрізок часу, що відповідає останній ділянці першої логісти і першій ділянці другої логісти, характери- нової зародження Ne/Мт = var. У цьому випа
ністю, і їх відношення є практично сталим:
енергетичний засіб; СЭС і тягової концепції ЕЗ, для якої:
завершення
зує