Page 10 - ЕБМ
P. 10
кального шарніру і трубою балансиру 8 (горизонтального шарніру),
забезпечують або вільний поворот ТМ в горизонтальній площині під
об'є-
ЕМ на ± 30 о в горизонтальній і на ± 15 о - в поперечно - вертикальній
Шарнірне зчленування рами забезпечує їй поворот відносно
спеціального платформою загальним
Гідроциліндри 12, розміщені між передньою опорою 6 верти-
Рисунок 3 - Будова технологічного модуля МЕЗ-200
допомогою вантажною ємностей
(за В якості ведучого моста ТМ 9 використаний задній ведучий
блокування пристрою) вертикального шарніру при прямолінійному русі. міст трактора Т-150К. Привід колодкових гальм ТМ- пневматичний від пневмосистеми ЕМ. Навісний механізм 13 ТМ- важільний, гід- ропривідний. Передбачене переналагодження механізму з трьохто- чкової на двохточкову систему. В передній частині рами ТМ на лі- вому лонжероні встановлена висувна опора, яка запобігає його пе- оснащений техн
або рекиданню при відчепленні від енергетичного модуля. модуль ній
МТА, Технологічний на
площинах.
розворотів встановлення
час для
шарні- максимальному рахунок
Тримальна рама 1 виконана шарнірно - зчленованою за до-
горизонтального (при за забезпечу-ється
поздовжнього рів. Поворотна передня частина 5 рами з'єднана з тягами заднього навісного механізму ЕМ. Вона включає передню опору 6 із закріп- Як показали результати тягових випробувань, використання зусилля тягове значенні умовного тягового ККД) з 28 (ЕМ - трактор МТЗ-142) до 45 кН (ЕМ+ТМ). При збільшенні зчіпної маси на 51% приріст тяги результат Рисунок 2 - Модульний енергетичний засіб перемінного тягового класу 1,4-3 19
та леними на ній кронштейнами 11 та балансир 8.
вертикального підвищити Такий 60%. суттєвого “multipass” ефекту.
редуктора. помогою дозволяє складає
ТМ