Page 10 - ЕБМ
P. 10

кального шарніру  і трубою балансиру  8 (горизонтального шарніру),
                                                                  забезпечують або вільний поворот ТМ в горизонтальній площині під
                                                                                                     об'є-
                                                     ЕМ на ± 30 о  в горизонтальній і на ± 15 о - в поперечно - вертикальній
                                                  Шарнірне зчленування рами забезпечує їй поворот відносно
                                                                     спеціального                 платформою   загальним
                                                            Гідроциліндри 12, розміщені між передньою опорою 6 верти-
                                            Рисунок 3 - Будова технологічного модуля МЕЗ-200
                                                                     допомогою                    вантажною   ємностей






                                                                     (за    В якості ведучого моста ТМ 9 використаний задній ведучий
                                                                     блокування  пристрою) вертикального шарніру при прямолінійному русі.  міст трактора Т-150К. Привід колодкових гальм ТМ- пневматичний  від пневмосистеми ЕМ. Навісний механізм 13 ТМ- важільний, гід- ропривідний. Передбачене переналагодження механізму з трьохто- чкової на двохточкову систему. В передній частині рами ТМ на лі- вому лонжероні встановлена висувна опора, яка запобігає його пе-  оснащений   техн






                                                                     або                       рекиданню при відчепленні від енергетичного модуля.   модуль   ній

                                                                     МТА,                         Технологічний   на





                                                         площинах.
                                                                     розворотів                      встановлення



                                                                     час                             для





                 шарні-          максимальному   рахунок
              Тримальна рама 1 виконана шарнірно - зчленованою за до-


                 горизонтального   (при    за  забезпечу-ється









                 поздовжнього  рів. Поворотна передня частина 5 рами з'єднана з тягами заднього  навісного механізму ЕМ. Вона включає передню опору 6 із закріп- Як показали результати тягових випробувань, використання   зусилля   тягове  значенні умовного тягового ККД) з 28 (ЕМ - трактор МТЗ-142) до  45 кН (ЕМ+ТМ). При збільшенні зчіпної маси на 51% приріст тяги   результат     Рисунок 2 - Модульний енергетичний засіб перемінного    тягового класу 1,4-3   19








                 та        леними на ній кронштейнами 11 та балансир 8.
                 вертикального   підвищити   Такий      60%.  суттєвого “multipass” ефекту.







           редуктора.   помогою   дозволяє   складає





                                 ТМ
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15