Page 12 - ЕБМ
P. 12
процесі енергетичного високі виконання відповідала по на руху актив- Проте
Енергетичний модуль МЕЗ може досить ефективно викори-
В про Якість універсальності рухатися час Під доста-тнього відключеним.
операціях. цього випробувань засвідчує Це базових. агрегатами високої своєї може МЕЗ-200 км/год. 28 навантаженням бути
тягово-привідних засобу з розкидачами мінеральних (РУМ-8) та органічних (ПРТ-10) добрив, а також силосозбиральним комбайном КСС-2,6 встановле- но, що у всіх варіантах агрегатування потужність двигуна викори- 55%. на ніж потенційні можливості експлуатації ЕМ МЕЗ з більш енергоємкими У порівнянні з аналогічними агрегатами на базі трактора Т- 150К про-дуктивність нових МТА знаходилась на одному рівні, а питомі витрати па-лива були нижчі на 20- 25%. По
на експлуатаційно-технологічних більше, не тягово-привідними машинами. 8-10% процесів агротехнічним вимогам. відзначити, корисною зі дорозі з дорозі та ЕМ мосту
стовуватися стовувалась го двигуна. на технологічних Слід З 885. польовій асфальтованій реднього три мости.
МТА -
палива дорівнювало близько глибини палива, основному у основі показнику рахунок пояснюється
МТА на базі МЕЗ-200 і Т-150К на культивації грунту плоскорізом
Продуктивність, трудоємкість агрегатування та маневреність
витрат - Т-150К витрати по його як менші
Економія операціях цих рушіїв рівномірність зменшуються операціях на МТА зазначеному вони перевага
однаковими. Випробування МЕЗ і трактора Т-150К з двома культивато- рами КПС-4 і 8 боронами БЗТС-1,0 проводили на швидкостях 6,5- на навантаження 28-32 кН. При глибині об-робітку грунту 8-10 см буксування рушіїв буксу-вання Iз зростанням робочої швидкості суттєвого зростання тяго- вого опору технологічної частині МТА не спостерігалось. Але на видержувалась МЕЗ-200 і трактор Т-150К задовільно агрегатуються з куль- тиватором КШУ-12. Продукт
практично а 12%, 18%. Економія палива новим МТА- 16-18%. не швидкості 2-х замість краще використовується потужність двигуна. використанні продуктивність не то буксування. і
були Тя-гове складало КШУ-12 При грунту випадку витрат палива, переміщення “multipass” ефекту.
КПШ-3,8 складала 14-15%. км/год. МЕЗ-200 підвищеній обробітку. тором обробітку гіршо-му питомих
10,5 його