Page 17 - ЕБМ
P. 17

де η тп , η тз,  η м, η ввп - коефіцієнти корисної дії (ККД) приводу
               та-  їх                      (ЕМ)
               а   і   МЕЗ
               енергетичного,   модулів     модуля








               коліс   технологічного       енергетичного             Ne =   · Do + D 5,                 (2)


               задніх   В рівнянні (1) не враховані витрати потужності на подолання опо-  двигуна  Для досягнення поставленої мети величину Ne доцільно ви-       P н кр.т - номінальне тягове зусилля енергетичного модуля, кН;  δ lim  - коефіцієнт можливого гакового перевантаження енер-



               і   коліс    ру повітря (із-за відносно малої величини швидкості робочого руху МТА),  подолання сил інерції (із-за розглядання в основному рівномірного руху  по горизонтальній ділянці), на створення умов праці  механізатора та інші   D 1M т 3  + D 2М т 2    M т 2  -  D 3M т - D 4        V- верхня межа швидкості робочого руху МТА, м/с;   34
               передніх   кож   ВВП.   динамічні складові Ne в силу їх відносної незначущості.   потужності   разити у вигляді залежності від маси (Мт) ЕМ:           Do = Kvт/η тр.т + Kvм·(λ-1)/η м;        f - коефіцієнт опору кочінню;       g - прискорення вільного падіння, м/с 2 ;   гетичного засобу;






                                            Розрахунок              де D 1  = V·f·g;        D 2  = V·P н кр.т·δ lim;         D 3  = А·P н кр.т·δ lim/g;        D 4  = B·(P н кр.т·δ lim/g) 2 ;         D 5  = Nввп/η ввп.






                                                МЕЗ







           метр                                                            свою


           на                                                              в   Nт,         потужностей
           обертів



           5,7                                                             Потужність      баланс

           характеристикою                                 Рисунок 1 - Модульний енергетичний засіб   універсально - просапного призначення     Під час роботи МЕЗ у складі того чи іншого МТА частина  потужності його двигуна (Nе) реалізовується енергетичним (Nт), а   модулями.  чергу, відповідним чином розподіляється між переднім (Nтп) і зад- нім (Nтз) мостами енергетичного модуля. В окремих випадках мо- жливе додаткове витрачання Ne через передній вал відбору потуж- ності










           з                                                               (Nм)            урахуванням
           потужності                                                      технологічним   З  модульного енергетичного засобу має вигляд:






           відбору   пройденого шляху.                                     -                  (Nввп).




           лом                                                             частина         МЕЗ
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22