Page 17 - ЕБМ
P. 17
де η тп , η тз, η м, η ввп - коефіцієнти корисної дії (ККД) приводу
та- їх (ЕМ)
а і МЕЗ
енергетичного, модулів модуля
коліс технологічного енергетичного Ne = · Do + D 5, (2)
задніх В рівнянні (1) не враховані витрати потужності на подолання опо- двигуна Для досягнення поставленої мети величину Ne доцільно ви- P н кр.т - номінальне тягове зусилля енергетичного модуля, кН; δ lim - коефіцієнт можливого гакового перевантаження енер-
і коліс ру повітря (із-за відносно малої величини швидкості робочого руху МТА), подолання сил інерції (із-за розглядання в основному рівномірного руху по горизонтальній ділянці), на створення умов праці механізатора та інші D 1M т 3 + D 2М т 2 M т 2 - D 3M т - D 4 V- верхня межа швидкості робочого руху МТА, м/с; 34
передніх кож ВВП. динамічні складові Ne в силу їх відносної незначущості. потужності разити у вигляді залежності від маси (Мт) ЕМ: Do = Kvт/η тр.т + Kvм·(λ-1)/η м; f - коефіцієнт опору кочінню; g - прискорення вільного падіння, м/с 2 ; гетичного засобу;
Розрахунок де D 1 = V·f·g; D 2 = V·P н кр.т·δ lim; D 3 = А·P н кр.т·δ lim/g; D 4 = B·(P н кр.т·δ lim/g) 2 ; D 5 = Nввп/η ввп.
МЕЗ
метр свою
на в Nт, потужностей
обертів
5,7 Потужність баланс
характеристикою Рисунок 1 - Модульний енергетичний засіб універсально - просапного призначення Під час роботи МЕЗ у складі того чи іншого МТА частина потужності його двигуна (Nе) реалізовується енергетичним (Nт), а модулями. чергу, відповідним чином розподіляється між переднім (Nтп) і зад- нім (Nтз) мостами енергетичного модуля. В окремих випадках мо- жливе додаткове витрачання Ne через передній вал відбору потуж- ності
з (Nм) урахуванням
потужності технологічним З модульного енергетичного засобу має вигляд:
відбору пройденого шляху. - (Nввп).
лом частина МЕЗ