Page 18 - ЕБМ
P. 18

Vx = 0,06; А = 0,40; В = 0,10; Kvт = 1,03; Kvм = 1,03; η тр.т. = 0,93; η м
                                  V = 2,77 м/с; f = 0,14; g = 9,81 м/с 2 ; P н кр.т. = 20 кН;  P н кр.мез = 30 кН;
                               сапного призначення при наступних вихідних даних: Мт = 5300 кг;
                                                       який                                          концепції
                            1) Визначити потужність двигуна МЕЗ  універсально - про-
                                             2) Розрахувати величину Ne при збільшенні Кvт до 1,1 і по-
                                                       звіт,
                  - коефіцієнти D 0 - D 5  і величину Ne - з виразу (2).
                                                       складає




                                                       студент   роботи,  2 Проводить відповідний розрахунок згідно завдання роботи.  3 Робить висновок про енергонасиченість МЕЗ на базі різних   1. Який вплив на потужність здійснює кінематична невідпо- відність між коловими швидкостями коліс енергетичного і техно- 2. Як зміниться величина потужності двигуна МЕЗ при зме-  тягово-енергетичної   вимогам  параметри визначених у вище приведених завданнях енергетичних   36













           енергетичного модуля;  - коефіцієнт δ lim - з формули (3);   Практичне завдання   = 0,95; Nввп = 0 кВт;  η ввп = 0,97.   яснити отриманий результат.   виконання   Після    2.3   вміщує дані:  1 Номер, найменування та мету роботи.   енергетичних засобів.       Контрольні запитання:   логічного модулів МЕЗ?   ншенні верхньої межі швидкості руху МТА?  3.  Що враховує коефіцієнт δ lim?   відповідають   Чи   4.



















              умов
           А, В - коефіцієнти апроксимування кривої буксування енер-

              грунтових     енергетичного   технологічного





              від           коліс           та                                    δ lim = 1 + 3·Vx,                                       (3)
              залежать  (стерня чи поле, підготовлене до посіву), типу ходової   задніх   швидкостями задніх коліс енергетичного та коліс тех-  енергетичного   номінального тягового зусилля його енергетичного модуля:





              МЕЗ:   системи енергозасобу (4К2, 4К4) тощо.  Kvт- коефіцієнт кінематичної невідповідності між коловими   та   передніх  Kv - коефіцієнт кінематичної невідповідності між коловими    λ - відношення номінального тягового зусилля МЕЗ (P н кр.мез) до           λ = P н кр.мез/ P н кр.т  Як показує практика, коефіцієнт можливого гакового переванта- ження δ lim змінюється в досить широкому інтервалі.  З урахуванням нор- мального закону розподілу тягового опору МТА


              модуля                     нологічного модулів;   трансмісій                     Порядок проведення розрахунків  Vx, А, В, Kvт, Kvм, η тр.т., η м, Nввп і η ввп  знаходять:



              гетичного     швидкостями   модуля МЕЗ;   η м  -   ККД   модулів МЕЗ;





                                            η тр.т,
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23