Page 3 - ЕБМ
P. 3
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні освоїти
енергетичних енерге- в знарядь автомобілі”,
побудови і
створення модульної сільськогосподарських “Трактори
положення засобів нових конструктивних схем і на основі цього вміти: принципи тичних засобів та сільськогосподарських машин в процесі розробки - ефективно використовувати агрегати на основі нових енер- гетичних засобів в перспективних технологічних процесах вирощу- - правильно формулювати вимоги до технологічних власти- і Набуті в результаті вивчення нової дисципліни знання сту- денти можуть використовувати при вивченні розрахункових курсів є “Сіл
та та конструюванні нових блоково-модульних агрегатів; засобів якими
основи використовувати вання сільськогосподарських культур; енергетичних процесі їх удосконалення або проектування. дисциплін,
концептуальні - базових
востей
чи їх що тех- оцінити його та енерге-
Значну частину матеріально-технічної бази агропромислово-
трактора ефективного тому, в виступають визначити положеннях
теорії для полягає дозволяє на мобільних
існуючі основи якого підхід процесі, базуються інших
в Мета дисципліни - освоєння багаторічного досвіду техно- як дисципліни частинами Такий всіх
ВСТУП го комплексу складають енергетичні засоби. За останні роки як віт- чизняна, так і світова теорія та практика поповнились принципово новими розробками. Проте в підручниках і учбових посібниках для студентів відповідної інформації про них немає, або вона вкрай не- достатня. В той же час потреба в цьому назріла як внаслідок закін- ченості, так і актуальності багатьох нових теоретичних положень, вкладаються логічного удосконалення конструкцій сільсь
всьому компонувальних використання у сільськогосподарському виробництві. особливість складовими її для в розділи
у МТА технологічних
не самохідної машини. Методична комплексу, енергозасобу Основні
далеко нових та гам до конструкції. тичних засобів.
які вання гічного нологія роль витку