ВСТУП

ТЕМА 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КАТЕГОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ

1.1 Якість як об’єкт управління

1.2 Методи управління якістю

1.3. Системний підхід до управління якістю

1.4. Основні терміни та визначення в галузі управління якістю

ТЕМА 2. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ

2.1. Вітчизняні системи управління якістю радянського періоду

2.2 Особливості зарубіжних систем управління якістю

2.3 Міжнародні стандарти на системи управління якістю

2.4 Сучасна філософія управління якістю

ТЕМА 3. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

3.1 Основні фактори, які впливають на якість ресторанної продукції

3.2 Основні поняття, терміни й визначення в області якості ресторанної продукції

3.3. Показники якості продукції ресторанного господарства

3.4. Основні методи визначення якості продукції

3.5 Планування та забезпечення якості продукції ресторанного господарства

ТЕМА 4. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ

4.1. Економічна залежність працівника і якість

4.2. Контроль якості, що здійснюється спеціальними лабораторіями

4.3. Органолептичний контроль якості продукції

4.4. Порядок відбору проб для лабораторного аналізу

ТЕМА 5. ВИМОГИ НОРМАТИВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

5.1. Вимоги нормативної документації до кулінарної продукції

5.2. Вимоги нормативної документації до послуг ресторанного господарства

5.2. Вимоги нормативної документації до підприємств ресторанного господарства

5.3. Комфортність, зовнішній вигляд, внутрішній дизайн приміщень

5.4. Асортимент продукції, оформлення меню, прейскуранта і карти вин

ТЕМА 6. ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

6.1. Науково-методичні основи оцінювання якості

6.2. Практична кваліметрія в ресторанному господарств