Конспект Лекцій

  • Главная

Главная

 

КОНСПЕКТ

ЛЕКЦІЙ

 

 

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ

 

 

 

 

 

      Мелітополь 2021

 
  • Зміст

    • Главная
    • ВСТУП
    • 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КАТЕГОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    • 2. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ.
    • 3. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
    • 4. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
    • 5. ВИМОГИ НОРМАТИВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
    • 6. ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА.
    • СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
 

Сердюк М. Є. | Free CSS Templates | TurboSite