Page 25 - МНД_СР
P. 25
Самостійна робота №12
Тема: Провести порівняльне техніко-економічне оцінювання
комбінованого машинно-тракторного агрегату
1 ВКАЗІВКИ З ВИКОНАННЯ РОБОТИ
1.1. Рекомендовані джерела інформації
1.1.1 Електронний сайт університету www.tsatu.edu.ua/nauka.
1.1.2 Електронні та матеріальні ресурси наукової бібліотеки Тав-
рійського ДАТУ імені Дмитра Моторного.
1.1.3 Основи наукових досліджень: Підручник /В.Т. Надикто.
Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2017. 268 с.
2 Методичні вказівки з виконання роботи
При виконанні даної самостійної роботи за основу слід взяти ме-
тодичні вказівки практичної роботи №7 «Техніко-економічне оціню-
вання машинно-тракторного агрегату». Порівнюватися мають новий
комбінований машинно-тракторний агрегат (МТА) і два базових, які у
сукупності замінюють перший. Наприклад: розглядається новий орно-
подрібнювальний агрегату складі трактора тягового класу 3, фронталь-
ного подрібнювача рослинних решток і задньонавісного плуга. Базовий
варіант передбачає застосування при цьому двох МТА:
1) агрегат для подрібнення рослинних решток у складі (для прик-
ладу) трактора тягового класу 3 і відповідної дискової борони;
2) орний агрегат у складі трактора того ж тягового класу і відпові-
дного орного знаряддя (плуга).
У програмі практичної роботи №7 у цьому випадку замість двох
агрегатів (а значить двох стовпчиків вихідних даних) будуть три: один
новий і два базових. У підсумку показники двох базових МТА підсумо-
25