Page 25 - МНД_СР
P. 25

Самостійна робота №12



                   Тема:  Провести  порівняльне  техніко-економічне  оцінювання

            комбінованого машинно-тракторного агрегату



                   1 ВКАЗІВКИ З ВИКОНАННЯ РОБОТИ



                   1.1. Рекомендовані джерела інформації

                   1.1.1 Електронний сайт університету www.tsatu.edu.ua/nauka.

                   1.1.2 Електронні та матеріальні ресурси наукової бібліотеки Тав-

            рійського ДАТУ імені Дмитра Моторного.

                   1.1.3  Основи  наукових  досліджень:  Підручник  /В.Т.  Надикто.  

            Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2017. 268 с.



                   2  Методичні вказівки з виконання роботи

                   При виконанні даної самостійної роботи за основу слід взяти ме-

            тодичні  вказівки  практичної  роботи  №7  «Техніко-економічне  оціню-

            вання  машинно-тракторного  агрегату».  Порівнюватися  мають  новий

            комбінований машинно-тракторний агрегат (МТА) і два базових, які у

            сукупності замінюють перший. Наприклад: розглядається новий орно-

            подрібнювальний агрегату складі трактора тягового класу 3, фронталь-

            ного подрібнювача рослинних решток і задньонавісного плуга. Базовий

            варіант передбачає застосування при цьому двох МТА:

                   1) агрегат для подрібнення рослинних решток у складі (для прик-

            ладу) трактора тягового класу 3 і відповідної дискової борони;

                   2) орний агрегат у складі трактора того ж тягового класу і відпові-

            дного орного знаряддя (плуга).

                   У програмі практичної роботи №7 у цьому випадку замість двох

            агрегатів (а значить двох стовпчиків вихідних даних) будуть три: один

            новий і два базових. У підсумку показники двох базових МТА підсумо-


                                                             25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30