Page 12 - ЕБМ
P. 12

процесі   енергетичного   високі                  виконання   відповідала   по   на   руху   актив-  Проте
           Енергетичний модуль МЕЗ може досить ефективно викори-




              В                про                              Якість    універсальності   рухатися   час   Під   доста-тнього   відключеним.

              операціях.   цього  випробувань   засвідчує   Це   базових.   агрегатами   високої   своєї   може   МЕЗ-200   км/год.   28   навантаженням   бути







              тягово-привідних  засобу з розкидачами мінеральних (РУМ-8) та органічних (ПРТ-10)  добрив, а також силосозбиральним комбайном КСС-2,6 встановле- но, що у всіх варіантах агрегатування потужність двигуна викори-  55%.   на   ніж  потенційні можливості експлуатації ЕМ МЕЗ з більш енергоємкими  У порівнянні з аналогічними агрегатами на базі трактора Т- 150К про-дуктивність нових МТА знаходилась на одному рівні, а  питомі витрати па-лива були нижчі на 20- 25%. По











              на  експлуатаційно-технологічних   більше,   не   тягово-привідними машинами.   8-10%   процесів   агротехнічним вимогам.   відзначити,   корисною   зі   дорозі   з   дорозі   та   ЕМ   мосту


              стовуватися      стовувалась            го двигуна.   на   технологічних   Слід   З   885.   польовій   асфальтованій   реднього   три мости.






                                                                МТА                 -





                  палива       дорівнювало   близько   глибини         палива,   основному   у   основі   показнику   рахунок   пояснюється
              МТА на базі МЕЗ-200 і Т-150К на культивації грунту плоскорізом
           Продуктивність, трудоємкість агрегатування та маневреність

                  витрат             -   Т-150К                        витрати   по   його   як   менші



                  Економія     операціях   цих   рушіїв   рівномірність   зменшуються   операціях   на   МТА   зазначеному   вони   перевага





                  однаковими.  Випробування  МЕЗ  і  трактора  Т-150К  з  двома  культивато- рами КПС-4 і 8 боронами БЗТС-1,0 проводили на швидкостях 6,5-  на  навантаження  28-32 кН. При глибині об-робітку грунту 8-10 см буксування рушіїв   буксу-вання  Iз зростанням робочої швидкості суттєвого зростання тяго- вого опору технологічної частині МТА не спостерігалось. Але на   видержувалась  МЕЗ-200 і трактор Т-150К задовільно агрегатуються з куль- тиватором КШУ-12. Продукт







                  практично          а   12%,  18%.  Економія палива новим МТА- 16-18%.   не  швидкості   2-х   замість  краще використовується потужність двигуна.   використанні   продуктивність   не   то   буксування.   і






                  були         Тя-гове   складало                      КШУ-12   При   грунту   випадку   витрат  палива,   переміщення   “multipass” ефекту.


                  КПШ-3,8   складала 14-15%.   км/год.   МЕЗ-200   підвищеній   обробітку.   тором   обробітку   гіршо-му   питомих




                               10,5                                                              його
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17