Тест до теми 4

Форма стратегічного управління, яка визначає цілі та умови здійснення інноваційної діяльності підприємства, спрямованої на забезпечення його конкурентоспроможності та оптимальне використання наявного виробничого потенціалу - це:
інноваційний потенціал
інноваційна політика
інноваційна стратегія
управлінська стратегія
Стратегія, яка передбачає стрімкий розвиток організації: збільшення масштабів виробництва, освоєння нових товарів і послуг, вихід на нові ринки збуту, завоювання міцних конкурентних переваг це:
стратегія наступу
стратегія стабільного розвитку
стратегія захисту
інноваційна стратегія
Тип інноваційної політики властивий потужним фірмам з власними дослідними лабораторіями, відділами, які постійно працюють над створенням нових продуктів у відповідній галузі та можуть швидко розгорнути масове виробництво нового продукту, завоювати значну частку ринку характеризують:
стратегія стабільного розвитку
захисна стратегія
наступальний тип інноваційної політики
еволюційний тип інноваційної політики
Стратегія, якої дотримуються фірми, що виготовляють продукцію із тривалим стабільним попитом:
стабільного розвитку
стратегія наступу
захисна стратегія
традиційна стратегія
Стратегія, яка спрямована на утримання позицій фірми на ринку і попередження банкрутства:
ризикова стратегія
захисна стратегія
еволюційна стратегія
стабільного розвитку
Політика, що охоплює всі фінансово-економічні аспекти функціонування підприємства, які забезпечують реалізацію інноваційної політики, націлена на управління грошовими потоками на підприємстві з метою накопичення коштів, необхідних для реалізації інноваційних проектів:
маркетингова
в галузі НДКР
інвестиційна
структурних змін
Принцип інноваційної політики, метою якого є необхідність ретельно досліджувати ринок та його наявні і приховані потреби - це принцип:
оріентації на потреби ринку
переважання стратегічної спрямованості
цілеспрямованості
комплексності
Принцип, який при плануванні інновацій передбачає систему координації всіх планів підприємства, незалежно від їх функціональної належності та цільової спрямованості - це принцип:
переважання стратегічної спрямованості
цілеспрямованості
планомірності
комплексності
Політика, яка націлена на визначення процедур і періодичності маркетингових досліджень; розроблення товарної, цінової, збутової, комунікаційної, сервісної політики і створення механізмів їх реалізації:
інвестиційна політика
технічна політика
політика в галузі НДКР
маркетингова політика
Передбачає формування інноваційної політики з врахуванням сучасних досягнень НТП і тенденцій розвитку науки і техніки у відповідній галузі - це принцип:
інформаційної забезпеченості
цілеспрямованості
комплексності
планомірності